A tanárok postafiókjába kiküldött, ajánlatkérésről értesítő e-mailek aljára kikerült egy új szöveg, ami arra figyelmeztet, hogy ez egy automatikusan kiküldött levél, ezért nem tudnak rá válaszolni.
(A levél alján megjelenő szöveg: Ez egy automatikusan kiküldött levél, kérjük, ne válaszoljon rá! Ha kérdése, problémája van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az office@lingvico.hu címen.)
Egy tanárnő jelezte felénk, hogy ez a szöveg félreértést okozhat, ezért szeretnénk ezúton is tájékoztatni minden tanárt, hogy ez a figyelmeztetés csak az ajánlatkérésről értesítő e-mailre vonatkozik. Ezt a levelet a rendszer automatikusan küldi ki azután, miután valaki használta az Expressz ajánlatkérés funkciót a www.lingvico.hu portálon. A levél az info@lingvico.hu feladóval érkezik meg a tanárokhoz, de ezt az e-mail címet csak kiküldésre használjuk, válaszleveleket nem fogad. Erről szól a figyelmeztető szöveg.
A tanárok az ajánlatkérésről értesítő levélből megtudhatják, hogy milyen e-mail címre várja ajánlatukat az érdeklődő, és erre az e-mail címre természetesen elküdhetik az ajánlatukat (a figyelmeztető szöveg nem erre vonatkozik).
Félreértés tisztázása az ajánlatkérésről értesítő e-maillel kapcsolatban
2008.01.29. 11:21 Műhelyírnok
Szólj hozzá!
Címkék: expressz ajánlatkérés
A bejegyzés trackback címe:
https://lingvico.blog.hu/api/trackback/id/tr55316074
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
